LOS ANAWIN proiektuaren 4. astea:

 Saio hau "ANAWIN" proiektuaren askenengo astea da. Saio honetan guztia amaitzen saiatu gara eta azkenean lortu dugu eta baita ere ahozkoa denon artean prestatu dugu. Gure piramidea amaitu dugu eta dena ahozkoaren egunerako prestatu dugu.

 Saio honetan antolakuntza planaren balioa ikasi dut, dena egiteko denbora euki dugulako eta oso inportantea da.


Klase saio honetan nire ustez ondo egin dugu hitz egiterakoan errespetuz eta bolumen egokiarekin arituz. Euskeraz hitz egin dugu eta horregatik oso pozik nago.

Aste  honetan egindako lanarekin oso pozik nago horregatik ez nuke ezer aldatuko; euskaraz hitz egin dugu, taldde lanean egon gara...

Hurrengo astean, ahozkorako, saiatuko naiz asko ez urduritzen eta espero dut oso ondo ateratzea asko ikasi  egin dudalako eta baita ere espero dut pasa den proiektuan engindako akatsak hobetzea.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak