Los anawin proiektuaren 1. astea:

Klase saio honetan, kodigo QR-ak egiten ikasi egin dugu eta gure taldeak kodigo QR bat egin dugu eta beste bat egiten hasi gara. Baita ere, 3D-ko maketari buruz ideiak ateratzen eta planteatzen hasi gara. Gero, lan bisualari buruz hitz egin dugu kartulina, letra mota eta gauza gehiagori buruz.

QR kodigoa nola egiten den ikasi dut. Lehen ez nekien ezta QR zer zen; pentsatzen nuen guztiz kontrakoa zela. 

Niretzat ia ia guztia egin dugu ondo bakarrik falta izan zaigu optimismo apur bat. Horrekin esan nahi denbora osoan esaten genuela ez genuela amaituko baina orain pentsatzen dut denboraz oso ongi gabiltzala.

Nik uste dut aste honetan ia ia gauza guztiak ondo egin ditugula baina beti dago zer edo zer ikasteko, baina gaur ez daakit zer izan ahal de.

Hurrengo astean maketa eta kartulina hasten hasi behar gara. Kartulina erosi eta kartoia hartu behar dugu proiektua jarraitzeko. Aimarri guztiari buruz hitz egin behar izango diogu ez zelako klasera etorri gaixorik baitzegoen.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak