Los anawin proiektuaren 2. astea:

Aste honetan, maketa hasi dugu. Nire ustez oso originala da gure maketa ez delako piramide sinple bat. Baita ere kartulina egin genuen, guztia arkatzez egin genuen eta garbira pasatu genuen izenburua eta azpititulua.

Gaur zenbait gauza ikasi ditugu, bai nire burua bai taldea ere. Alde batetik taldean ikasi dugu guztiok batera lan egitea eta aurrera eramatea eta beste aldetik, nik ikasi dut taldean hobeto sentitzen eta taldekideengan gehiago konfiatzen.

Ia dena egin dugu ondo baina bakarrik gauza bat falta izan zaigu.   Gauza hori euskaraz hitz egitearena izan da. Askoz gehiago hitz egin ahal genuen euskaraz baina ez ginen saiatu euskaraz hitz egiten.

Nire ustez, hobetu behar duguna hauxe da: positiboki pentsatzen; denbora osoan gaude esaten ez digula denborarik emango eta optimismo pixka bat falta zaigula pentsatzen dut, horrek oso ondo etorriko zitzaugula baita ere pentsatzen dut.

Hurrengo egunerako maketza jarraitu behar dugu eta kartulina boligrafora pasatu beharko dugu.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak