EXTRA-EXTRA proiektuaren sintesia.

Nire aurkepenean zenbait gauza esan dizkidate:

Alde batetik gauza onak esan dizkidate: Naturaltasunez hitz egin nuela, hau da, ez dudala ikasi buruz eta ez dudalako hitz egin papagaio baten antzera. Ere bai esan zidaten oso ausarta nintzela ahozko aurkezpena bakarrik egin nuen aurkezpen egunean  gaixorik egon nintzelako eta orduan egun horretan egin nuen. Baita ere esan zidaten ongi egin nuela.

 Alde txarrak/hobetu beharrekoak: Beste batzuek esaten zuten naturaltasunez egin nuela baina  hurrengorako naturaltasun gehiagoz egitea esan zidaten.

Gauza asko eta garrantzitsuak ikasi ditut proiektu honengatik. Orain badakizkit ebanjelarien ikurrak, nondik atera zuten idatzitakoa, ebanjelarien ezaugarriak...

Talde laneko koordinazioa oso zaila izan zen. Bakoitzak  pentsatzen zuena egiten zuen eta hori zuzentzea asko kostatu zitzaigun. Adoz jartzen ginenean ez genekien nork egiten zuen gauza bakoitza. Baina azkenean lortu egin genuen.

Hobetuko nukeena lanaren banaketa izango zen. Ez genuen guztiak lan berbera egin, batzuk beste batzuk baino gehiago egin genuen eta hori ez zait ongi iruditzen guztiak lan berdina egin behar dugulako.

Spot musikala oso ondo egin genuela uste nuen, ritmoa niretzat polita zen, guztien gustukoa, hitzak ondo erabilita zeudela uste dut eta lan horrekin oso arro nago.

Kontuan izan behar izngo dudana denbora gehiago aprobetzatzea gero azkenengo momentuan guztia egiteko da.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak