Jesusen Ikaspaisaiaren Hasiera

Proiektu honetan bide batzuk jarraitu behar genituen eta eta bide bakoitzeko galdera guztiak ondo erantzuten bazenituen gometz bat irabazten zenuen. Lau bide zeuden: urdina, berdea, horia eta gorria. Lau gometzak irabazten bazenituen abesti bat egin behar zenuen eta abestu; horrela irabazten zenuen.

Taldean lau geuden; Leire De Andres, Alex Val, Dnel Espiau eta laurok geunden. Guztiak rol guztiak egiten genituen.

Gutxi gora behera ondo moldatu ginen trabatzen ginenean izan ezik. Hiru saio izan genituen lana amaitzeko.

Jesusen Ikaspaisaiaren 1 astea

1. saioan nik ez nuen asko egin zeren medikuan egon nintzen baina egon nintzen denboran galdera bat bilatzen egon ginen.
2. saioan bide urdinaren beste galderak bilatzen egon ginen eta gometz urdina lortu genuen.
3. saioan bide gorriaren galderak bilatu genituen eta gometz berdea lortu genuen.
Ez genituen gometz guztiak lortu baina lana egin genuen.

Jeusus gehiago ezagutu dut eta denbora gehiago aprobetzatu behar dela ere bai ikasi dut.

Gauza nahiko egin ditugu ondo, adibidez galderak erantzun, taldean lan egin eta abar.

Hobetu behar ditugun hauek dira: gauzak ez estabaidatu tontokeriengatik eta guztion iritziak onartzea.

Hurrrengo asteko lana guztia garbira pasatzea izango da.

Hainbat aholku izan genituen KQ-ren partetik: biblian bilatu, zerbait falta da, ondo baina gauza bat faltan, animatzen zigun...

Jesusen bizitzari buruz gehiago jakitea eta taldean hobeto lan egiten.

Niretzat zailena iruditu zaidana galderak ondo eta osorik erantzutea izan da. Liburuan galdera bilatzea ere zaila zen zeren ez zenekien non zeuden erantzunak.

Nik hobetuko nukeena taldez talde jolastu beharrean guztiak batera lan egitea, galderak eratzutea izango zen.

Nahiz eta ez amaitu, lortu dugu taldea gehiago lotzea eta horrekin arro sentitzen naiz.

Etorkizunerako guztien ideak, erantzunak eta galderak onartzea eta taldean ondo egoten izan behako genuke kontuan.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak